Główne wartości BNI

Poznaj wartości, jakimi kierujemy się
w BNI i w biznesie

Zarządzaj Regionem BNI

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat franczyzy - wypełnij formularz.

Wpisz imię i nazwisko
Wpisz nazwę firmy
Wpisz adres e-mail
Wpisz numer telefonu SOS
Wpisz treść wiadomości
Zaznacz, że nie jesteś robotem
Zaznacz zgodę
Zaznacz zgodę

rozwiń formularz

BNI opiera swoją działalność na siedmiu kluczowych wartościach, które przyświecają Członkom, Dyrektorom i Franczyzobiorcom BNI. Wartości te wpływają na sposób prowadzenia biznesu i sprawiają, że BNI zachowuje standardy najlepszej organizacji rekomendacji biznesowych na świecie.

Givers Gain® - Dający Dostaje

Najważniejsza z zasad BNI brzmi „Givers Gain – Dający Dostaje”.
Najlepszym sposobem na budowanie relacji biznesowych jest pomaganie i wspieranie innych. Traktujmy innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.
Dr Ivan Misner mówi: Jeśli chcesz otrzymać rekomendacje, zrób wszystko, co w Twojej mocy, aby rekomendacje, których udzielasz innym, były jak najlepsze.(...) BNI opiera się na zasadzie Dający Dostaje. To jest filozofia BNI. Jeśli chcesz rozwinąć swoją firmę, musisz chcieć pomóc innym rozwinąć ich firmy.

Nauka przez całe życie

Pasja, ludzie i procesy to one definiują BNI. Szkolenia i edukacja są nieodłącznym elementem Członkostwa w BNI.
Każdy z Członków, od samego początku, bierze udział w szkoleniach, które przygotowują go do wdrożenia filozofii Givers Gain®, do dawania i czerpania korzyści biznesowych.
W dedykowanych szkoleniach biorą również udział Dyrektorzy, Zarządy i osoby pełniące funkcje w Komitetach Członkowskich.

Odpowiedzialność

BNI ściśle przestrzega swoich założeń. Przestrzega systemu przekazywania rekomendacji i obietnic, które składają sobie Członkowie. Z drugiej strony każdy w BNI odpowiedzialny jest za swoją grupę i za jej funkcjonowanie, za poziom, jaki reprezentują inni Członkowie, za Dyrektorów i Franczyzobiorców.

Budowanie relacji

Filozofia Givers Gain® prowadzi do nawiązywania nowych, znaczących relacji biznesowych ze specjalistami w swoich branżach. Relacje te w BNI oparte są na zaufaniu i opierają się o sprawdzone źródła.

Tradycja + Innowacje

BNI od 32 lat wierne jest swoim wartościom, ale jako organizacja biznesowa, która funkcjonuje we współczesnym świecie i wraz z nim się rozwija, jest również otwarte na innowacje, które wzmacniają jego działalność. Świadczy o tym chociażby fakt, wykorzystywania narzędzi internetowych, które wzmacniają widoczność i przekaz, który BNI za sobą niesie.

Pozytywne nastawienie

Dr Ivan Misner: Jeżeli nie sprawia Ci przyjemności sama podróż, prawdopodobnie nie będziesz cieszył się również z jej celu.
BNI wierzy w zabawę. Spotkanie z nowymi profesjonalistami w grupie to okazja do budowania relacji biznesowych, ale również relacji prywatnych, a nawet przyjaźni.

Docenienie

Jako globalna franczyza skupiona na dawaniu innym, BNI zobowiązane jest do uznawania i doceniania wyjątkowych osiągnięć na każdym poziomie organizacji.